You are not logged in.
sali zäme,
do sich jo alli andere nationalitäte au chli gruppiere, han i denkt, cha's nöd schade, wenn mir schwiitzer au vonenand wüsse ;-)
wenn du aso schwiitzer bisch, chasch das do mitteile
grüesslis
The impossible missions are the only ones which succeed.
Aaaah, i schwiizertütsch schriibe isch de Horror. Ich bi mers eifach nöd gwönnt, entschprächend isch au miini Rächtschriibig irgedwo zwüsche Aargauertüütsch und Züritüütsch ... wenn me denn so öpis wie Rächtschriibig überhaupt suecht oder a so öpis glaubt.
Du bisch Baasler, oder?
/edit: duuuuuuuuh. Schtoot jo under dim Avatar.
-Sascha.rb
Du bisch Baasler, oder?
ähmm ... bi eigentli luzärner. basel stoht numme, will i do z'basel studiere ;-)
The impossible missions are the only ones which succeed.
Schwiiz olee!
Züri City
sali mitenand,
ich bin au schwiizer, au zürcher, aber meh vom land
en grüäss
bin au vo züri umgäbig (dübendorf), han wöllä frögä wonner d'infos her holed?
stüütsche forum isch ja nöd grad dä hammer! und d'wiki langed au nöd grad wiit!
gruess maurizio
hehe, in Basel war ich erst am 4. Dez... bissl Basler Läckerli gefuttert und über den Weihnachtsmarkt geschlendert
Grüße in die Stadt mit den 2 (oder 3?) Bahnhöfen *g*
Hey! Do hets jo tatsächlich Schwiizer ume!
Gruess a dere Stell usem Kanton Thurgau (studiere zWinti ade ZHW - soviel zu mim Zürcher Biitrag *g*).
S'git uf irc.freenode.net jo d'Channels #archlinux und #archlinux.de, wiä wärs mit #archlinux.ch? -> Hope to see you there...
Grüässli Sigi
Haven't been here in a while. Still rocking Arch.
Will mich nicht einmischen, aber was ist mit den Französich- oder Italienischsprachigen Schweizern?
Meine Vorfahren waren übrigens Schweizer, meine Schwägerin stammt aus Münsingen. Na, das zählt nicht wirklich... Ich kann nichtmal ein "Kaaskuchekästli" ...
Frumpus ♥ addict
[mu'.krum.pus], [frum.pus]
Äs heisst äbä au "Chuchichäschtli" (tm) und nöd "Kaaskuchekästli".. tsss, diä Düütschä wieder... ;-)
siakst.
Frumpus ♥ addict
[mu'.krum.pus], [frum.pus]
LUL (luut use lach)
Salli mitenand
Des isch abr uufähr, dass bloss d'Schwiizer iiglade si söttet, do i dem Thread. Ich bi vo Südbade, un mir schnörret do au ä schöös Alemannisch
Ich ha emol ä ziitlang i de Schwiiz gschaffet, un me hät mich immr äntwedr i de Thurgau odr noch Schaffhuuse iigordnet. S'schtimmt au, ich bi vo do dezwüsche...
Schöös Dägli zämme!
Aaaah! Hilfe! Soviel Schweizerdeutsch hab ich ja seit Ewigkeiten nicht mehr gelesen. Und das Schlimme ist, dass ich auch noch alles verstehe. Hilfe! Wie sagte ein Berner Bekannter von mir mal so schoen: Schweizerdeutsch, das ist keine Sprache, das ist eine Halskrankheit. Naja, wenigstens habt ihr die Alpen. Das rettet euch... gerade so.
Todays mistakes are tomorrows catastrophes.
Schwietzerdütsch (oder so) erscheint oftmals im deutschen Fernsehen nur mit hochdeutschen Untertiteln. Trotzdem Grüße an alle Archer in der Schweiz, gell (sagt man da gell, oder bilde ich mir das los ein?).
Egal - mir tut es in den Augen weh, aber ich verstehe schon irgendwie, was da geredet wird (umgekehrt hoffentlich auch).
S'goht grad so knapp ;-)
Hallo, endlich ha ich euch gfunde ^^
Bisch jo au nonig soo lang däbi
omg .. uf die site chuntme wenn me archlinux schweiz in google igit... lmfao :-P
Aaaah, i schwiizertütsch schriibe isch de Horror. Ich bi mers eifach nöd gwönnt, entschprächend isch au miini Rächtschriibig irgedwo zwüsche Aargauertüütsch und Züritüütsch ...
Wie, da gibt's Regeln?
Schreibt ihr das nicht einfach wie's kommt?
no place like /home
github
sagen wir so: Es gibt keine offizielle Rechtschreibung / Grammatik
Hop Schweiz !!!
Grüetzi aus Tessin !!!
Tanti saluti dal bellissimo e caldo Ticino.
@ArchArael, anche a Basilea fa caldo ;-)
Ja dänn mal sali zämmä,
Wer hät dän de triid wider zu läbä erwekt?
Aber das isch scho ok - da händ di anderä mal wider glägeheit sich zwunderä über ä würkli komischi sprach.
@ArchArael, anche a Basilea fa caldo ;-)
Ah ecco. Allora godetevi il bel tempo.