You are not logged in.
+1 svensk
Hiver meg på som nordmann jeg og
Enda en Nordmann her.
Har brukt Arch en god stund, usikker på eksakt når jeg installerte første gang, men er vel ca et år siden. Bruker for tiden Arch på den stasjonære og på EEE maskinen. Men har også Ubuntu installert på begge som backup distro. Utfra tidligere erfaringer har jeg funnet ut at det å ha en backup distro installert.
Men er kjempe fornøyd med Arch. Ser ingen grunn til å lete etter noe annet slik det er nå
"Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction." - A. Einstein
En nordmann til her
+1 Svensk
Hehe, ser at ghost1227 har satt dype spor her, ja
@mimir: litt misunnelig/bitter for at du tok den avataren før meg...
Sin? What's all this about sin?
Yksi uusi käyttäjä suomesta lisää, perkele!
Jeg er norsk
Birger
Nordmann her...eller egentlig ikke. Men jeg skal blir Nordmann når jeg er ferdig med studiumet.
Jeg bor i Norge, ihvertfall.
På St. Hanshaugen i Oslo
Yksi uusi käyttäjä suomesta lisää, perkele!
Heh, the only finnish word i recognize =P
Joda, enda en norsk en her. Er vel.. *tenke* rundt fire år siden jeg begynte å se på linux, og to år siden jeg gikk fra SuSE/Ubuntu og over på Arch. Nå kjører jeg både arbeidsmaskin, headless server og laptop med Arch. Liker det
Last edited by clvn (2009-12-01 07:10:09)
@mimir: litt misunnelig/bitter for at du tok den avataren før meg...
Hadde flaks med den ja
jippo wrote:Yksi uusi käyttäjä suomesta lisää, perkele!
Heh, the only finnish word i recognize =P
Joda, enda en norsk en her. Er vel.. *tenke* rundt fire år siden jeg begynte å se på linux, og to år siden jeg gikk fra SuSE/Ubuntu og over på Arch. Nå kjører jeg både arbeidsmaskin, headless server og laptop med Arch. Liker det
Hehe. Takket være Robert Stoltenberg tror jeg mange vil si det samme
"Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction." - A. Einstein
jeg er svensk!
En dansker mere...
GCS d- s-:+ a12 C++++ U++++ L+++ P--- E--- W+++ N+ o K- w--- O? M-- V? PS PE
Y- PGP? t? 5? X? R tv b+++ DI+ D- G++ e++ h! !r !y
Please ignore me... I'm pretty weird...
Jeg er også medlem av kongeriget norge.
Nybegynner med linux, har akkurat satt opp min gamle laptop med archlinux. Liker kontrollen som cli gir.
Velkommen
Bra å se en "nybegynner" omfavne cli så tidlig. Det er ikke ofte jeg opplever. Selv brukte jeg veldig lang tid før jeg kunne si det samme
Nordmann her også, har brukt arch siden våren 2009 og er rimelig fornøyd (litt sen post men pytt).
Endå ein frå Noreg her :-) har køyrt Arch Linux i snart eitt år, er svært nøgd med den lave terskelen for å sende inn ting til AUR (eg prøvde meg for ein stund sidan på macports, men der tok det jo over eit halvt år før dei blei godkjende; AUR gir umiddelbar tilfredsstilling)
Endå ein frå Noreg her :-) har køyrt Arch Linux i snart eitt år, er svært nøgd med den lave terskelen for å sende inn ting til AUR (eg prøvde meg for ein stund sidan på macports, men der tok det jo over eit halvt år før dei blei godkjende; AUR gir umiddelbar tilfredsstilling)
Varifrån Norge är du? Känner inte riktigt igen norskan du skriver, är det typ ny-norsk, och det jag är van vid är gammel, eller tvärtom? Eller är det bara en dialekt?
Hei hå!
Dansker. Er begyndt med Arch for et par måneder siden - har brugt linux i nogle år, mest debian. Havde mest regnet med at brug arch til at lære med, men det ser ud til at den bliver arbejdsdistroen.
Vær hilset.
Yo, norsk her - vurderar å skriva nynorsk berre so de andre skandinavar ikkje heng med
Archer.
Enda en fra Norge